Sinds een paar dagen start mijn computer niet meer op, als ik de computer opstart kan ik alleen nog in de bios.
Als ik niet de bios in ga, gaat hij verder tot mijn moederbord logo, daarna kreeg ik een foutmelding.
De foutmelding was:
Recovery
Your pc/device needs to be repaired.
A Required device isn't connected or can't be accessed.
Error code: 0xc000000e
Ik denk zelf dat het aan mijn ssd ligt want hij is nergens meer zichtbaar, in de bios niet maar ook niet tijdens een schone installatie via mijn windows cd, daar zie ik alleen mijn andere harde schijf.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals ( kijken of de kabel van de ssd los zit, een nieuwe kabel uitgeprobeerd, want ik had er nog een paar liggen, de ssd op een andere poort aangesloten, niets hiervan heeft geholpen.
Ik heb mijn normale harde schijf ook gelijk even aangesloten op verschillende poorten om te kijken of er 1 van de poorten defect is, maar daar ligt het ook niet aan want die harde schijf krijg ik gewoon te zien op elke poort.
Herstellen of iets dergelijks kan ik nou ook niet meer omdat ik zonder na te denken mijn normale harde schijf heb geformateerd.
Dit is mijn hardware:
- behuizing: NZXT Phantom 630 big tower
- processor: i7 2600k
- videokaart: Asus gtx 780
- ssd: Corsair F120 Force Series 120gb
- hdd: Samsung 2tb
- geheugen: Corsair Vengeance 8gb
- voeding: Coolermaster Silent Pro Gold 800 watt
- moederbord: MSi P67A-GD65 (B3)
- koeler: Thermalright Venomous X RT
Windows 10 64bit
Als ik niet de bios in ga, gaat hij verder tot mijn moederbord logo, daarna kreeg ik een foutmelding.
De foutmelding was:
Recovery
Your pc/device needs to be repaired.
A Required device isn't connected or can't be accessed.
Error code: 0xc000000e
Ik denk zelf dat het aan mijn ssd ligt want hij is nergens meer zichtbaar, in de bios niet maar ook niet tijdens een schone installatie via mijn windows cd, daar zie ik alleen mijn andere harde schijf.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals ( kijken of de kabel van de ssd los zit, een nieuwe kabel uitgeprobeerd, want ik had er nog een paar liggen, de ssd op een andere poort aangesloten, niets hiervan heeft geholpen.
Ik heb mijn normale harde schijf ook gelijk even aangesloten op verschillende poorten om te kijken of er 1 van de poorten defect is, maar daar ligt het ook niet aan want die harde schijf krijg ik gewoon te zien op elke poort.
Herstellen of iets dergelijks kan ik nou ook niet meer omdat ik zonder na te denken mijn normale harde schijf heb geformateerd.
Dit is mijn hardware:
- behuizing: NZXT Phantom 630 big tower
- processor: i7 2600k
- videokaart: Asus gtx 780
- ssd: Corsair F120 Force Series 120gb
- hdd: Samsung 2tb
- geheugen: Corsair Vengeance 8gb
- voeding: Coolermaster Silent Pro Gold 800 watt
- moederbord: MSi P67A-GD65 (B3)
- koeler: Thermalright Venomous X RT
Windows 10 64bit