stravinski
Oc-en is a way of life
nou momenteel ben ik bezig met een plannetje op te zetten om een servertje te starten, een waarop ik alle films kwijt kan + muziek.
nu is het zo dat dit alleen doorgaat als blijkt dat bij een vriend van mij het moederbord niet kapot schijnt te zijn. zie dit topic
ik kan helaas het geheugen en cpu niet testen... heb ook geen zin om mijn pc uit elkaar te halen om alles na te kijken.
maargoed back on topic:
het idee is om te proberen een nieuw moederbord te laten komen en te kijken of inderdaad het moederbord kapot is.
blijkt het moederbord niet kapot te zijn dan ga ik het nieuwe moederbord voor mezelf gebruiken.
we hebben het over dit plankje:
een Asus P5Q (FW, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
in combinatie met dit geheugen:
Corsair 2 GB DDR2-800 Kit (Retail, TWIN2X2048-6400)
we hebben nog een 8600gtx 8600GT liggen dus dat is geen probleem, het is dan wel een herriemaker maarja who cares als dat ding de hele dag maar in de kelder staat waar bijna niemand komt
verder zat ik te denken aan een goedkope maar wel redelijk presterend cpu
namelijk de E5200
nu moet ik ook een voeding maar heeft iemand enig idee wat voor voeding ik het best kan gebruiken hiervoor? het liefst wel zo goedkoop mogelijk.
verder wat vinden jullie van deze samenstelling?
hebben jullie tips?
grt stravinski
nu is het zo dat dit alleen doorgaat als blijkt dat bij een vriend van mij het moederbord niet kapot schijnt te zijn. zie dit topic
ik kan helaas het geheugen en cpu niet testen... heb ook geen zin om mijn pc uit elkaar te halen om alles na te kijken.
maargoed back on topic:
het idee is om te proberen een nieuw moederbord te laten komen en te kijken of inderdaad het moederbord kapot is.
blijkt het moederbord niet kapot te zijn dan ga ik het nieuwe moederbord voor mezelf gebruiken.
we hebben het over dit plankje:
een Asus P5Q (FW, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
in combinatie met dit geheugen:
Corsair 2 GB DDR2-800 Kit (Retail, TWIN2X2048-6400)
we hebben nog een 8600gtx 8600GT liggen dus dat is geen probleem, het is dan wel een herriemaker maarja who cares als dat ding de hele dag maar in de kelder staat waar bijna niemand komt
verder zat ik te denken aan een goedkope maar wel redelijk presterend cpu
namelijk de E5200
nu moet ik ook een voeding maar heeft iemand enig idee wat voor voeding ik het best kan gebruiken hiervoor? het liefst wel zo goedkoop mogelijk.
verder wat vinden jullie van deze samenstelling?
hebben jullie tips?
grt stravinski
Laatst bewerkt: