radmiraal
New member
hallo beste highflowers ik zit nual een tijdje met een air cooling pc en ik zou heel graag over willen gaan op waterkoeling of op phase change ik zit nual een tijdje naar de little devil v10 case te kijken
ik heb momenteel een mountainmod rig en zou graag een smallere kast willen hebben in het wit en little devil ziet er schitterend uit en heeft een phase change unit erin zitten.
nu is mijn vraag aan jullie wat zal ik doen wat is beter?
phase change unit voor de cpu en een waterblock voor men gtx 580 of een extreme waterkoeling set samen stellen in een little devil kast?
ik heb tot nu toe alleen nogmaar ervaring met air cooling maar ben zeer geintereseerd in waterkoeling of phase change en kijk er nual jaren naar op het internet,nu heb ik eindeijk genoeg gespaard om iets goeds en kompleets te bouwen.
dit is men samenstelling nu:
http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=8289
ik heb momenteel zelf al :
asus rampage 3 extreme
i7 990x
16 gig vengenge memory
mocht je een sugestie hebben in de prijs klasse onder de 3000 dan hoor ik het graag van jullie
Mvg,
Rick
ik heb momenteel een mountainmod rig en zou graag een smallere kast willen hebben in het wit en little devil ziet er schitterend uit en heeft een phase change unit erin zitten.
nu is mijn vraag aan jullie wat zal ik doen wat is beter?
phase change unit voor de cpu en een waterblock voor men gtx 580 of een extreme waterkoeling set samen stellen in een little devil kast?
ik heb tot nu toe alleen nogmaar ervaring met air cooling maar ben zeer geintereseerd in waterkoeling of phase change en kijk er nual jaren naar op het internet,nu heb ik eindeijk genoeg gespaard om iets goeds en kompleets te bouwen.
dit is men samenstelling nu:
http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=8289
ik heb momenteel zelf al :
asus rampage 3 extreme
i7 990x
16 gig vengenge memory
mocht je een sugestie hebben in de prijs klasse onder de 3000 dan hoor ik het graag van jullie
Mvg,
Rick