Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb van de week een bericht van iemand met een foto gezien
van een zeer grote case waar 2 moederborden ingaan
maar ik kan dit bericht niet meer vinden :eusa_doh::eusa_doh:
wie iemand toevallig waar hij staat ??
Helaas deze is veel te klein er konden 2 rijen cd spelers in naast elkaar
en hij was zwart en vierkant
Ik wil misschien aan 1 kant het watergebeuren met meters en de
andere kant het MB met drives
Ik dacht dat er 16 sloten voor spelers inzaten je kon er 2 moederborden inplaatsen :gek:gek
Ja dit is hij
Wil ik aan een kant de pompradiator en reservoir en aan de andre kant MB en drives
Een gat boren in de tussenwand voor de slangen
Dit moet een superkast worden want ik heb de smaak te pakken met water
Mijn zalman LQ1000 is bijna klaar dus ik moet weer wat te doen hebben :icon_pai::icon_pai:
die mountainmods kasten zijn beter voor waterkoelen hoor maar ook een stuk duurder
en btw je kan het beste hebben dat je radiatoren bij de lucht inlaat zitten dan presteren ze beter (krijgen ze namelijk de koelste lucht niet de "gebruikte" lucht )
die mountainmods kasten zijn beter voor waterkoelen hoor maar ook een stuk duurder
en btw je kan het beste hebben dat je radiatoren bij de lucht inlaat zitten dan presteren ze beter (krijgen ze namelijk de koelste lucht niet de "gebruikte" lucht )
Daar heb je gelijk in
De meerprijs maak niet uit op het totaal
Maar ik wil in de zijdeur of achterkant een gat zagen waar de rads tegenaan
gebouwd worden :icon_wink:
Ja dit is hij
Wil ik aan een kant de pompradiator en reservoir en aan de andre kant MB en drives
Een gat boren in de tussenwand voor de slangen
Dit moet een superkast worden want ik heb de smaak te pakken met water
Mijn zalman LQ1000 is bijna klaar dus ik moet weer wat te doen hebben :icon_pai::icon_pai: