013stijn013
New member
Beste Forum leden,
Ik plaats dit bericht wegens dat ik ook over wil op waterkoeling en ik geen zin heb in die standaard setjes.
Wat is mijn budget?
Het budget dat ik heb is rond de 500 euro, dit is voor het complete set.
Wat is mijn hardware?
CPU: Intel I5-3570k
GPU: 2x MSI N660 TF 2GD5/OC
RAM: 2x Corsair vengeance LP
2x Corsair vengeance
Moederbord: Asrock Z77 extreme 4
Geluidskaart: Sound blaster recon3d fatal1ty professional
Opslag: 1x Samsung 840 pro (ssd)
1x Seagate 7200.14 1TB
DVD-speler: deze heb ik ook een alleen gebruik ik nooit, dus zou er uit gehaald kunnen worden.
Fan controller: Scythe kaze master flat
Voeding: Be quiet straight power e9 680W CM
Welke behuizing ik heb?
Ik heb de Zalman Z11 Plus HF1.
Welk hardware wil ik gaan waterkoelen?
De hardware die ik wil gaan waterkoelen zijn me CPU en me GPU. Echter wil ik het liefste een full cover block voor me GPU. Dit vind ik zelf mooist, verder heeft mij heeft verteld dat dit beter is voor je GPU. Of dit waar is weet ik niet.
Waarom wil ik gaan waterkoelen?
Er zijn een paar reden waarom ik dit wil gaan doen. Namelijk ik wil me pc gaan overklokken, verder vind ik de looks van een custom waterkoeling ook gewoon mooi. Ook vind ik dat me koelers dit ik nu heb veel herrie maken, vooral die van me GPU.
Waar wil ik de radiator gaan plaats?
Dit wil ik in de bovenkant van me behuizing doen, hier is namelijk plek voor een 240mm radiator.
Overige informatie:
De ventilators heb ik al. Dus dat is eigenlijk een klein begin.
Welke onderdelen ik zou willen heb ik geen idee van, echter heb ik al wel het een en ander opgezocht van hoe je het moet aansluiten.
Ik plaats dit bericht wegens dat ik ook over wil op waterkoeling en ik geen zin heb in die standaard setjes.
Wat is mijn budget?
Het budget dat ik heb is rond de 500 euro, dit is voor het complete set.
Wat is mijn hardware?
CPU: Intel I5-3570k
GPU: 2x MSI N660 TF 2GD5/OC
RAM: 2x Corsair vengeance LP
2x Corsair vengeance
Moederbord: Asrock Z77 extreme 4
Geluidskaart: Sound blaster recon3d fatal1ty professional
Opslag: 1x Samsung 840 pro (ssd)
1x Seagate 7200.14 1TB
DVD-speler: deze heb ik ook een alleen gebruik ik nooit, dus zou er uit gehaald kunnen worden.
Fan controller: Scythe kaze master flat
Voeding: Be quiet straight power e9 680W CM
Welke behuizing ik heb?
Ik heb de Zalman Z11 Plus HF1.
Welk hardware wil ik gaan waterkoelen?
De hardware die ik wil gaan waterkoelen zijn me CPU en me GPU. Echter wil ik het liefste een full cover block voor me GPU. Dit vind ik zelf mooist, verder heeft mij heeft verteld dat dit beter is voor je GPU. Of dit waar is weet ik niet.
Waarom wil ik gaan waterkoelen?
Er zijn een paar reden waarom ik dit wil gaan doen. Namelijk ik wil me pc gaan overklokken, verder vind ik de looks van een custom waterkoeling ook gewoon mooi. Ook vind ik dat me koelers dit ik nu heb veel herrie maken, vooral die van me GPU.
Waar wil ik de radiator gaan plaats?
Dit wil ik in de bovenkant van me behuizing doen, hier is namelijk plek voor een 240mm radiator.
Overige informatie:
De ventilators heb ik al. Dus dat is eigenlijk een klein begin.
Welke onderdelen ik zou willen heb ik geen idee van, echter heb ik al wel het een en ander opgezocht van hoe je het moet aansluiten.
Laatst bewerkt: