Beste mede forumgebruikers,
voor mijn Sapphire Vapor-X 7970 Ghz edition zoek ik waterkoelingsblokken.
De reden hiervoor is dat ze namelijk een 3x Crossfire setup op m'n moederbord geplaatst worden. Alleen jammer genoeg zijn de geleverde standaard luchtkoelblokken veels te dik, waardoor je ze er niet op kwijt kan.
Het schijnt alleen dat die biosknop op de PCB zodanig dik is, dat de waterkoelingsblok er niet op past.. zie het forumpost dat deze arme stakker heeft gemaakt --> Help with water-cooling a hd 7970 ghz
Waar ik ook naar zoek is een waterpomp met ingebouwde reservoir dat ook krachtig genoeg is om 3-4 waterkoelingsblokken te koelen. Tevens moet deze ook passen in een 5.25 inch bay.
Hardwarespecificaties:
Intel I3 CPU
Asus Maximus V extreme mobo
3x Sapphire 7970 Vapor-X ghz edition
1x WD Green edition 1TB HD 5400 RPM
1600W LEPA voeding
16gb RAM (merk onbekend, maar ook niet relevant lijkt mij)
Coolermaster HAF X case
Alle hulp zou enorm welkom zijn.
voor mijn Sapphire Vapor-X 7970 Ghz edition zoek ik waterkoelingsblokken.
De reden hiervoor is dat ze namelijk een 3x Crossfire setup op m'n moederbord geplaatst worden. Alleen jammer genoeg zijn de geleverde standaard luchtkoelblokken veels te dik, waardoor je ze er niet op kwijt kan.
Het schijnt alleen dat die biosknop op de PCB zodanig dik is, dat de waterkoelingsblok er niet op past.. zie het forumpost dat deze arme stakker heeft gemaakt --> Help with water-cooling a hd 7970 ghz
Waar ik ook naar zoek is een waterpomp met ingebouwde reservoir dat ook krachtig genoeg is om 3-4 waterkoelingsblokken te koelen. Tevens moet deze ook passen in een 5.25 inch bay.
Hardwarespecificaties:
Intel I3 CPU
Asus Maximus V extreme mobo
3x Sapphire 7970 Vapor-X ghz edition
1x WD Green edition 1TB HD 5400 RPM
1600W LEPA voeding
16gb RAM (merk onbekend, maar ook niet relevant lijkt mij)
Coolermaster HAF X case
Alle hulp zou enorm welkom zijn.